FA | EN
صفحه اصلی > آمـوزش > گروه های علمی > مدیریت آموزشی > اعضای هیأت علمی و اساتید مدعو > دکتر محمدرضا گرامی 

نام و نام خانوادگی : محمد رضا گرامی

مدرک تحصیلی : دکتری آموزش   (زبان انگلیسی)   English Language Teaching ( Ph.D.)

دانشگاه  :  UPM University

ایمیل:  mrg.edu.tesl@gmail.com  - 

برخی از حوزه های تخصصی و مورد علاقه در آموزش های مشترک بین رشته ای :

1-      روانشناسی آموزش و یادگیری

2-      روانشناسی عمومی

3-      مدیریت آموزشی

4-       برنامه ریزی درسی

5-      درس پژوهی

6-      اصول و روش تحقیق

7-      اصول و روش تحقیق کیفی

8-      نگارشهای آکادمیک و بین المللی

9-      اقدام پژوهی  بعنوان  روش تحقیق عملگرا در آموزش

10-  تکنولوژی تحقیق

11-  اصول و روش تدریس زبانهای خارجی

12-  آموزش زبانهای تخصصی

 

برخی از سوابق کاری :

1-      معاون مدیریت اموربین الملل دانشگاه فرهنگبیان کشور( 1392   تا کنون)

2-      کارشناس مسئول سنجش ، ارزیابی و اجرای دوره های بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان کشور ( 1396)

3-      عضو هیات  داوران ژرنال تخصصی جامعه شناسی  وزارت آموزش و پرورش(1395-1394)

4-       نماینده دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون ملی ایسسکو و عضو کمیته آموزش عالی این کمیسون(1395)

5-      دبیر اجرایی اولین سمینار بین المللی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان با حضور Professor Jack C.Richards (1394)

6-       مدرس دوره های آموزشی کارشناسی ارشد جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران(1390-1386)

7-      مدرس دانشگاه فرهنگیان  و همکار مدرس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی(1396-1392)

8-      مدرس گزارش نویسی و مکاتبات بین المللی پالایشگاه های نفت و گاز کشور(1393-1385)

9-      مدرس مذاکرات بین الملل مدیران ارشد وزارت نفت و پالایشگاه های کشور(1393-1385)

10-   عضو کارگروه مدارس تابستانی اساتید مراکز تربیت دبیر (1394)

11-  عضویت در مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر کشور در تولید مقالات (1396-1387)

12-  مدرس کارشناسی ارشد رشته های مدیریت آموزشی – روانشناسی و آموزش زبان دانشگاه پیام نور ( 1390 تا 1396)

 

برخی از تالیفات و ارائه مقاله و سخنرانی در سمینارهای بین المللی خارج و داخل کشور:

1- Gerami, M. R., & Noordin, N. B. (2013). Teacher cognition in foreign language vocabulary teaching: A study of Iranian high school EFL teachers. Theory and Practice in Language Studies, 3(9), 1531.

2- Gerami, M. R. (2003). Impact of Inclusive Education on EFL Learning in Blind Male High School Students. Quarterly journal of Research Institute of Exceptional Children. 3 (1), pp. 55-74. (ISSN- 1682-6612).

3- Gerami, M. R. (2005). Teaching English pronunciation To EFL Adult Intermediate students. Department of research, Ministry of Education, Iran.

4- Gerami, Mohammad Reza, (2007). A Complete Guide to Accompany Discovering Psychology. (New ed.) , Sanobar book publisher, Iran. (ISBN 978-964-3841-013).

5- Gerami, M. R. (2007). Understanding Psychology through Short Passages – ESP for Ph.D. & MA Students of Psychology. Sanobar book publisher, Iran (ISBN 964-384-068-9).

6- Gerami, M. R.; Akbari, O. & Bagheri, M. (2009). Introducing Action Research to English Language Teachers, A New Approach in Language Pedagogy. Paper Presented at: the 1st International Conference of Educational Research (ICER). University Putra Malaysia.

7- Gerami, M. R. (2013). The first symposium of Quality in teacher education. Investigating the evaluation system of teacher education in Iran. UNESCO, Iran.

تازه های نشر